Friday, October 10, 2014

Vitamin Shaklee Pertama Yang Saya Ambil-Part 4

Assalamualaikum semua

Terima kasih kepada mereka yang sudi singgah ke teratak hamba yang tak seberapa ni. Hari ini tugasan saya bertajuk Vitamin Shaklee Pertama Yang Saya Ambil. Untuk pengetahuan semua, produk yang mula-mula sekali saya beli adalah Meal Shakes tapi bukan untuk diri sendiri. Meal Shakes tu untuk anak perempuan saya. Produk pertama yang saya ambil untuk diri sendiri adalah CoQ Health. Saya beli CoQ Health atas saranan mak upline saya, Nurul Aziyana. 

Sebab utama saya beli CoQ Health adalah kerana mudah letih. Maklumlah stamina dah kurang, tak macam zaman muda-muda dulu. Bila umur dah nak masuk 40 paham-paham ajelah. Jalan pun tak selaju dulu. Laju bile time kejar anak jer. Selalu pening dan mudah naik angin especially tengok rumah bersepah macam kapal pecah. Dah kemas bersepah balik waaaa tak larat nak kemas. Cepat mengah dan lenguh tak payah cerita lah..tuhan je tahu uhuk.


sumber GOOGLE


Sebab apa boleh falling in love dengan CoQ Health ni? Basically produk ini kan bagus untuk tenaga+kulit+kesuburan sebab ia megandungi Co enzim Q10(CoQ10) dengan vitamin E dan ekstrak Teh Hijau.

Pada masa yg sama antara benefits yg terkandung dlm produk ini ialah 

  • menguatkan fungsi jantung & mengurangkan risiko penyakit jantung
  • melancarkan peredaran darah ke seluruh badan
  • mengurangkan masalah migrain dan sakit kepala
  • membantu meningkatkan jumlah sperma yang berkualiti bagi lelaki
  • membawa nutrien dan oksigen ke serata kulit
  • membantu mengawal tahap kolestrol


Apa yang membezakan produk CoQ Health dengan jenama lain di pasaran?


sumber GOOGLE

Untuk testimoni CoQ Health sila rujuk di link ini.

Pastu kan akak cubalah telan sebiji sehari.  Tapi takdelah terus jadi superman lepas tu. Agak-agak ler. Dengan pengambilan secara konsisten insyaAllah boleh memberi manfaat kepada tubuh badan kita. Inilah produk Shaklee yang pertama saya ambil. Tak kenal maka tak cinta...kan?kan? Nak berkenalan dgn CoQ Health? Jangan malu-malu..pm fb/wassap me 011-37008943 ok? Lalalala falling into youuu by Celine Dion (Overdose ke ape ni?)



Kepada mereka yang segan silu nak hubungi saya atau tak sabar-sabar nak order, anda boleh terus membuat pesanan dengan klik icon 'Esell' di bawah bagi pengguna kad direct debit atau kad kredit sahaja yer. Bagi mereka yang tidak memiliki kedua kad tersebut, jangan risau anda boleh terus hubungi saya. Jangan lupa dapatkan khidmat nasihat berterusan secara percuma eksklusif untuk pelanggan yang membuat pembelian dengan saya sahaja.

Inginkan penjimatan sehingga 20-25%?. Jom join ahli Shaklee dan duit anda dapat dijimatkan. 
Hubungi saya sekarang untuk keterangan lanjut.





Jom hubungi saya sekarang!


PM FB : Aida Doterali

ID Shaklee : 1079013
Fanpage FB : Doterali Boutique
Email : aidadoterali216@gmail
Whatsapp/sms : 011-37008943
C.O.D. : Seri Kembangan, Serdang, Cyberjaya, Putrajaya
Penghantaran ke seluruh Malaysia melalui Pos Laju/Skynet/Gdex juga boleh diaturkan

Terima Kasih


*Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit



No comments: