Monday, October 13, 2014

Pengedar Shaklee & COD Shaklee Di Seri Kembangan, Selangor-Part 7

Assalamualaikum semua

Entri ini merupakan tugasan terakhir dalam cabaran berblog selama 7 hari. Kali ini saya perlu memperkenalkan diri beserta kawasan COD (cash on delivery) yang berhampiran dengan tempat tinggal saya.

Adakah anda berada di Seri kembangan, Selangor dan ingin mencari vitamin Shaklee di sekitar kawasan Seri Kembangan, Selangor? Anda kini boleh dapatkan semua jenis vitamin Shaklee dengan pengedar sah yang berada di Seri Kembangan, Selangor

Saya, Aida Mohd Ali adalah pengedar sah Shaklee (ID 1079013) di kawasan Seri Kembangan.

Sekiranya anda perlukan suplemen semulajadi bagi 

PENYUSUAN BAYI
IBU MENGANDUNG
IBU BERPANTANG
MASALAH BERAT BADAN
KESUBURAN
MASALAH KULIT
KEINTIMAN
KECANTIKAN dan sebagainya, 

jangan segan-segan anda boleh terus hubungi saya di:


No tel/Wassap: 011-37008943

Email: aidadoterali216@gmail.com

ID Shaklee : 1079013

Kawasan COD: Seri Kembangan, Serdang, Putrajaya, Cyberjaya

Konsultasi percuma (cara pengambilan, tips & cadangan, krisis pemulihan) eksklusif untuk customer yang membuat pembelian dengan saya.

Penghantaran ke seluruh Malaysia melalui Poslaju/Skynet/Gdex juga boleh diaturkan. 

Terima Kasih.




Jom hubungi saya sekarang!


PM FB : Aida Doterali

ID Shaklee : 1079013
Fanpage FB : Doterali Boutique
Email : aidadoterali216@gmail
Whatsapp/sms : 011-37008943
C.O.D. : Seri Kembangan, Serdang, Cyberjaya, Putrajaya
Penghantaran ke seluruh Malaysia melalui Pos Laju/Skynet/Gdex juga boleh diaturkan

Terima Kasih


*Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit

No comments: