Friday, October 3, 2014

Sesi Santai Webinar Bersama iReach Famili

Assalamualaikum semua

Alhamdulilah semalam saya sempat meluangkan masa menimba ilmu dengan mak, moyang dan kaum kerabat dari susur galur Ireach famili melalui webinar. Webinar ini merupakan salah satu software yang digunakan untuk 'online conference' atau pun 'web based conference'. Tanpa perlu bertemu empat mata, anda masih boleh  berdiskusi, dengan syarat perlu ada internet dan 'hardware application tools' seperti pc/laptop/tablet/smart phone dan sebagainya.

Webinar agak sinonim dengan Skype cuma bagi memudahkan 'coordinator' mengawal keadaan, speaker bagi 'audien' berada dalam 'mute mode'. Maksudya, ketika 'presentation' dilakukan, kami hanya boleh mendengar suara 'coordinator' dan ahli panel sahaja serta melihat 'slide presentation'. Bagaimana jika ingin berinteraksi? Jangan risau, ruangan interaktif telah disediakan sekiranya anda ingin bertanya atau mengatakan sesuatu. Mudah bukan? Tapi jangan lupa 'install' software Webinar terlebih dahulu ye.

Pasti korang tertanya-tanya iReach tu apa pulak? iReach adalah salah satu kumpulan, jaringan atau subset dalam Shaklee. iReach dipelopori oleh Master Lina dan suami. Saya pula merupakan salah seorang ahli dalam susur galur famili besar ini. Begitu banyak ilmu, tips, pengalaman dan bermacam-macam lagilah yang dikongsi oleh otai-otai dari grup iReach ini. Sangat-sangat berbangga kerana telah mendapat peluang menjadi sebahagian daripada iReach famili.

Di bawah ini saya sertakan poster-poster webinar yang telah diadakan pada baru-baru ini. Poster jerlah hehehe kalau 'interested' nak join famili besar saya boleh pm fb/wassap 011-37008943. Terima kasih










Jom hubungi saya sekarang!


PM FB : Aida Doterali

ID Shaklee : 1079013
Fanpage FB : Doterali Boutique
Email : aidadoterali216@gmail
Whatsapp/sms : 011-37008943
C.O.D. : Seri Kembangan, Serdang, Cyberjaya, Putrajaya
Penghantaran ke seluruh Malaysia melalui Pos Laju/Skynet/Gdex juga boleh diaturkan

Terima Kasih


*Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit



No comments: