Sunday, June 8, 2014

Super Duper Sihat Dengan Vivix Shaklee

Ewah ter'overclaimed' lah pulak tajuk itu kan. Tapi memang patut pun sebab Vivix Shaklee merupakan antara produk Shaklee yang terbaik dan termahal. Walaupun harganya mahal, seiring dengan kualiti tau. Memang 'very the best' gitu. Mungkin layak diberi gelaran Datuk. Apakah? Sehebat mana pun produk yang kita hebahkan, kalau tak sampai pada pengguna, kehebatan itu adalah sia-sia. Jangan buang masa, jom berkenalan dengan empunya diri.

Kandungan dalam Vivix Shaklee


Bagaimanakah Vivix Shaklee berfungsi?

Kajian makmal yang telah dilakukan oleh pihak R & D Shaklee telah membuktikan kombinasi unik dalam Vivix Shaklee ini dapat memberi kesan positif terhadap tindakan anti-penuaan dan pencegahan penyakit berbahaya dengan 4 mekanisme iaitu:

  • Melindungi kerosakan DNA-Setiap hari, sel tubuh kita diserang oleh hampir sejuta serangan yang mengganggu fungsi sel dan merosakkan DNA. Ramuan Vivix Shaklee melindungi dan memperbaiki sellular DNA.
  • Memperbaiki kawalan genetik yang menolong melambatkan penuaan dan kematian sel
  • Memberi tenaga kepada sel-Mitochondria (penjana tenaga) di dalam sel menghasilkan tenaga yang kita perlukan. Apabila kecekapan mitochondria menurun, fungsi sel turut menurun. Ramuan Vivix menggalakkan biogenesis (pembentukan baru) mitochondria untuk meningkatkan tahap tenaga di dalam sel.
  • Menghalang pembentukan protein AGE (Advanced Glycation End Products) – protein AGE yang berlebihan akan merosakkan sel tubuh.

Dengan kata lain, Vivix Shaklee berfungsi sebagai antioksidan yang melindungi sel-sel badan dari kerosakan akibat serangan dari radikal bebas.

Kebaikan Vivix Shaklee

  • Membaiki sel yang rosak dengan pantas, amat sesuai untuk mereka yang baru menjalani pembedahan
  • Memelihara keseluruhan kesihatan
  • Anti oksida yang sangat baik - awet muda
  • Membantu anda merasa lebih bertenaga
  •  Mengurangkan risiko kanser
  • Menguatkan sistem imun


Siapakah yang memerlukan Vivix Shaklee?

Secara ringkasnya, produk ini sesuai untuk semua kecuali kanak-kanak, ibu hamil dan ibu yang menyusu bayi serta mereka yang sedang dalam rawatan kimoterapi.



Testimoni pilihan


Ye betul, ajal maut Allah yang tentukan. Kita cuma mampu berikhtiar dan bertawakal. Selebihnya hanya Dia yang lebih tahu. Jom semua berusaha agar tampil super duper sihat dengan Vivix Shaklee. Hubungi saya dengan segera.



Kepada mereka yang segan silu nak hubungi saya atau tak sabar-sabar nak order, anda boleh terus membuat pesanan dengan klik icon 'Esell' di bawah bagi pengguna kad direct debit atau kad kredit sahaja yer. Bagi mereka yang tidak memiliki kedua kad tersebut, jangan risau anda boleh terus hubungi saya. Jangan lupa dapatkan khidmat nasihat berterusan secara percuma eksklusif untuk pelanggan yang membuat pembelian dengan saya sahaja.

Inginkan penjimatan sehingga 20-25%?. Jom join ahli Shaklee dan duit anda dapat dijimatkan. 
Hubungi saya sekarang untuk keterangan lanjut.




Jom hubungi saya sekarang!

PM FB : Aida Doterali
ID Shaklee : 1079013
Fanpage FB : Doterali Boutique
Email : aidadoterali216@gmail
Whatsapp/sms : 011-37008943
C.O.D. : Seri Kembangan, Serdang, Cyberjaya, Putrajaya
Penghantaran ke seluruh Malaysia melalui Pos Laju/Skynet/Gdex juga boleh diaturkan

Terima Kasih


*Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit

No comments: