Sunday, June 15, 2014

Formula Terhebat Dari Vivix Shaklee Bagi Perokok Tegar

Sedarkah kaum adam di luar sana dengan merokok anda bukan saja tidak macho, malah sangat-sangat tidak mesra alam terutama kepada kaum ibu yang sedang mengandung dan golongan kanak-kanak. Anda bukan saja membazir duit poket kepada benda yang sia-sia malah sangat merbahaya kepada diri anda sendiri. Entri kali ini bukan untuk bikin panas imej perokok tegar tetapi lebih kepada perkongsian untuk pengetahuan kita semua.

sumber google

Semua orang sedia maklum bahawa rokok mengandungi nikotin. Nikotin merupakan salah satu bahan toksik di dalam rokok yang menyebabkan ketagihan. Nikotin adalah salah satu radikal bebas yang boleh merosakkan DNA di dalam badan. Ingat lagi tak apa itu radikal bebas adik-adik?

Sekiranya DNA rosak, maka sel-sel pun akan terjejas. Hal ini kerana, setiap sel mengandungi DNA dan DNA merupakan bahan asas menentukan sel-sel terbentuk dengan sihat. Akibatnya, akan berlaku mutasi DNA. Sel-sel yang mengandungi DNA mutasi akan membentuk kanser atau penyakit-penyakit lain.

Bagaimanakah Vivix Shaklee berfungsi?

Kajian makmal yang telah dilakukan oleh pihak R & D Shaklee telah membuktikan kombinasi unik dalam Vivix Shaklee ini dapat memberi kesan positif terhadap tindakan anti-penuaan dan pencegahan penyakit berbahaya dengan 4 mekanisme iaitu:

  • Melindungi kerosakan DNA-Setiap hari, sel tubuh kita diserang oleh hampir sejuta serangan yang mengganggu fungsi sel dan merosakkan DNA. Ramuan Vivix Shaklee melindungi dan memperbaiki sellular DNA.
  • Memperbaiki kawalan genetik yang menolong melambatkan penuaan dan kematian sel
  • Memberi tenaga kepada sel-Mitochondria (penjana tenaga) di dalam sel menghasilkan tenaga yang kita perlukan. Apabila kecekapan mitochondria menurun, fungsi sel turut menurun. Ramuan Vivix menggalakkan biogenesis (pembentukan baru) mitochondria untuk meningkatkan tahap tenaga di dalam sel.
  • Menghalang pembentukan protein AGE (Advanced Glycation End Products) – protein AGE yang berlebihan akan merosakkan sel tubuh.

Dengan kata lain, Vivix Shaklee berfungsi sebagai antioksidan yang melindungi sel-sel badan dari kerosakan akibat serangan dari radikal bebas (nikotin). Vivix Shaklee bertindak dengan cara memulihkan semula struktur DNA dan seterusnya membantu menghasilkan sel-sel yang lebih sihat. Manakala sel-sel yang telah rosak akan diperbaiki. Jika anda merupakan seorang perokok yang mengidap kanser, Vivix Shaklee mampu membantu membaiki sel-sel kanser ini dengan cara membaiki struktur DNA tersebut.


Testimoni pilihan




Sedarlah anda lebih macho dan pastinya lebih sihat tanpa merokok. Formula terhebat  untuk mereka yang ingin ubah dari perokok tegar kepada Vivix tegar. Ingin mencuba? Hubungi saya dengan segera.



Kepada mereka yang segan silu nak hubungi saya atau tak sabar-sabar nak order, anda boleh terus membuat pesanan dengan klik icon 'Esell' di bawah bagi pengguna kad direct debit atau kad kredit sahaja yer. Bagi mereka yang tidak memiliki kedua kad tersebut, jangan risau anda boleh terus hubungi saya. Jangan lupa dapatkan khidmat nasihat berterusan secara percuma eksklusif untuk pelanggan yang membuat pembelian dengan saya sahaja.

Inginkan penjimatan sehingga 20-25%?. Jom join ahli Shaklee dan duit anda dapat dijimatkan. 
Hubungi saya sekarang untuk keterangan lanjut.




Jom hubungi saya sekarang!


PM FB : Aida Doterali

ID Shaklee : 1079013
Fanpage FB : Doterali Boutique
Email : aidadoterali216@gmail
Whatsapp/sms : 011-37008943
C.O.D. : Seri Kembangan, Serdang, Cyberjaya, Putrajaya
Penghantaran ke seluruh Malaysia melalui Pos Laju/Skynet/Gdex juga boleh diaturkan

Terima Kasih


*Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit



No comments: