Thursday, June 12, 2014

Phytocol-ST Produk Terbaru Dari Shaklee Berfungsi Sebagai Penghalang Penyerapan Kolestrol

Phytocol-ST merupakan produk terbaru Shaklee dan telah berada di pasaran bersempena dengan Shaklee Nasional Conference 2013/2014. Produk Phytocol-ST merupakan alternatif selain Omega Guard dan Lecithin yang laris di pasaran. Namun, apa yang membezakan Phytocol-ST dengan produk lain? Phytocol-ST dengan tagline 'Outsmart Your Cholesterol' dirumus khas dengan formula terkini yang bertindak untuk menghalang penyerapan kolesterol ke dalam usus. Wahh! Ini berita baik bagi mereka yang mengalami paras kolestrol  yang tinggi. Jom ikuti kupasan produk terbaru Shaklee iaitu Phytocol-ST.

sumber google

Tahukah anda? 

LDL (Low Density Lipoprotein) seringkali dilabel sebagai kolestrol 'jahat'. Tahukah anda bahawa kolesterol LDL sebenarnya bukan tidak baik. Kolesterol LDL dalam keadaan asal adalah baik. Badan kita memerlukannya untuk membina membran sel, bahagian sel yang lain dan berbagai-bagai hormon. Sekiranya kita tidak mendapat cukup kolesterol LDL dari makanan, badan kita sendiri akan membuat kolesterol tersebut. Yang menjadi masalah adalah kehadiran radikal bebas, yang menukar bentuk (mengoksida) kolesterol LDL dan menjadikannya tidak baik. Bekalan anti-oksidan yang cukup akan menyelesaikan masalah tersebut.

Bagaimana jika bekalan anti-oksidan tidak mencukupi? Seperti yang dinyatakan di atas, radikal bebas bermaharajalela dan mengoksida kolestrol LDL menjadi 'jahat'. Tak ke huru-hara kampung kita kalau dimonopoli oleh orang-orang jahat? Dipendekkan cerita, di sinilah Phytocol-ST memainkan peranan.

Sebelum itu, kita kenali dulu Kelebihan dan Keistimewaan Phytocol-ST Shaklee 

  • Rumusan daripada beberapa jenis fitosterol asli yang aktif daripada tumbuhan, buahan, sayuran dan bijirin
  • Membekalkan 2,000 mg fitosterol tumbuhan setiap hari.
  • Fitosterol tumbuhan telah terbukti secara klinikal mampu mengurangkan paras kolesterol dalam lebih 80 kajian
  • Membekalkan 100% nilai fitosterol harian sepertimana disyorkan Institut Kesihatan Kebangsaan (NIH).
  • Tiada pengawet, pewarna, perisa atau pemanis tambahan.


Bagaimana Fitosterol bertindak?

Sambungan daripada cerita di atas, bagaimana kita ingin mengusir orang-orang jahat dari kampung kita? Produk Phytocol-ST yang kaya dengan fitosterol akan menghambat/mengusir/menahan kolesterol yang jahat itu.

Dengan struktur yang sama seperti kolesterol, fitosterol bersaing dan akan mengalahkan kolesterol jahat dalam penyerapan di dalam usus. Ini bermaksud apabila anda mengambil banyak fitosterol maka semakin kurang kolesterol yang akan diserap di dalam tubuh anda dan semakin tinggi untuk anda merendahkan paras kolesterol LDL anda.

Fitosterol ni umpama 'undercovered cops' yang menghambat/mengusir/menahan orang-orang jahat (kolestrol jahat) dari memasuki kampung kita (aliran darah). Begitulah kekdah mudahnya. Sila rujuk gambarajah di bawah.


sumber google

Testimoni pilihan


Sekiranya anda sedang mengalami masalah kolestrol tinggi dan di bawah rawatan doktor, adalah lebih baik sekiranya anda merujuk kepada pakar sebelum mengambil sebarang supplemen kerana dikhuatiri tindakbalas mungkin berlaku dengan ubat yang sedang anda ambil. Bagi mereka yang ingin mencuba produk  Phytocol-ST terbaru ini jangan tunggu lama-lama, hubungi saya dengan segera seperti maklumat di bawah. Outsmart Your Cholesterol with Phytocol-ST by today!




Kepada mereka yang segan silu nak hubungi saya atau tak sabar-sabar nak order, anda boleh terus membuat pesanan dengan klik icon 'Esell' di bawah bagi pengguna kad direct debit atau kad kredit sahaja yer. Bagi mereka yang tidak memiliki kedua kad tersebut, jangan risau anda boleh terus hubungi saya. Jangan lupa dapatkan khidmat nasihat berterusan secara percuma eksklusif untuk pelanggan yang membuat pembelian dengan saya sahaja.

Inginkan penjimatan sehingga 20-25%?. Jom join ahli Shaklee dan duit anda dapat dijimatkan. 
Hubungi saya sekarang untuk keterangan lanjut.




Jom hubungi saya sekarang!

PM FB : Aida Doterali
ID Shaklee : 1079013
Fanpage FB : Doterali Boutique
Email : aidadoterali216@gmail
Whatsapp/sms : 011-37008943
C.O.D. : Seri Kembangan, Serdang, Cyberjaya, Putrajaya
Penghantaran ke seluruh Malaysia melalui Pos Laju/Skynet/Gdex juga boleh diaturkan

Terima Kasih


*Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit



No comments: