Saturday, September 13, 2014

Tips Cara Makan Omega Guard Shaklee Untuk Kanak-Kanak

Assalamualaikum semua...

Pernahkah anda terfikir...

Bagaimana cara makan Omega Guard Shaklee untuk kanak-kanak?

Kapsul Omega Guard Shaklee ini diperbuat daripada gel lembut dan yang penting ia halal. Malah, ia mudah ditelan dan mudah larut. Bagi kanak-kanak 10 tahun ke atas senanglah nak telan kan? Bagi mereka yang lebih kecil macam mana pulak yer? Jom saya kongsikan tips cara makan Omega Guard Shaklee.  



Good girl :) (Sumber GOOGLE)


Sekiranya anak anda tidak boleh menelan kapsul, gel Omega Guard Shaklee boleh dipicit dengan jarum dan cecair tersebut diletak pada sudu. Ala senang cerita macam makan ubat tu.

Tapi bagi kanak-kanak yang tak suka disuap dengan sudu, (mungkin fobia sebab ingatkan ubat) kita guna cara halus sikit hehehe. Picitkan gel Omega Guard Shaklee dan campurkan cecair tersebut ke dalam susu atau minuman kegemaran anak-anak. Tak pun gaulkan dalam makanan. Mana mereka nak perasan kan? Bijak...bijak...



Sumber GOOGLE



Bagaimana OmegaGuard disimpan?

OmegaGuard mesti disimpan pada suhu rendah untuk mengekalkan khasiatnya. Lagi elok letakkan di dalam chiller peti sejuk. 

Macam mana nak makan dan simpan sekiranya anda belum beli? Ahaks. Segeralah dapatkan Omega Guard Shaklee khusus untuk anda sekeluarga. Hubungi saya dengan segera pm fb:Aida Doterali atau whatsapp:011-37008943. Terima kasih


Sumber GOOGLE



Kepada mereka yang segan silu nak hubungi saya atau tak sabar-sabar nak order, anda boleh terus membuat pesanan dengan klik icon 'Esell' di bawah bagi pengguna kad direct debit atau kad kredit sahaja yer. Bagi mereka yang tidak memiliki kedua kad tersebut, jangan risau anda boleh terus hubungi saya. Jangan lupa dapatkan khidmat nasihat berterusan secara percuma eksklusif untuk pelanggan yang membuat pembelian dengan saya sahaja.

Inginkan penjimatan sehingga 20-25%?. Jom join ahli Shaklee dan duit anda dapat dijimatkan. 
Hubungi saya sekarang untuk keterangan lanjut.



Jom hubungi saya sekarang!


PM FB : Aida Doterali

ID Shaklee : 1079013
Fanpage FB : Doterali Boutique
Email : aidadoterali216@gmail
Whatsapp/sms : 011-37008943
C.O.D. : Seri Kembangan, Serdang, Cyberjaya, Putrajaya
Penghantaran ke seluruh Malaysia melalui Pos Laju/Skynet/Gdex juga boleh diaturkan

Terima Kasih


*Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit



No comments: