Thursday, September 4, 2014

Shaklee Collagen Powder Buat Anda Tampak Dan Rasa Lebih Muda

Amboi tajuk boleh bikin kontroversi gitu. Kalau tak kontroversi kurang menarik perhatian ramai, tak gitu? Takde niat nak bikin panas cuma nak berkongsi kelebihan produk Shaklee Collagen Powder. Jom ikuti kupasan Shaklee Collagen Powder bersama saya. 

Shaklee Collagen Powder adalah supplemen kolagen yang unggul. Kenapa berani 'claim' unggul? Sebab ia mengandungi 4,000 mg Kolagen RSS (Red Snapper Scale) iaitu sejenis kolagen tulen dan bermutu tinggi yang diekstrak dari sisik ikan merah.

Kolagen Shaklee adalah sangat rendah dalam berat molekular, sekitar 1,000 Dalton (berat molekular kolagen disukat dalam Dalton) amat mudah diserap oleh tubuh dan membantu meningkatkan sintesis kolagen pada lapisan dermis dengan berkesan. Statement ni nak bagitau betapa halusnya unsur kolagen Shaklee agar memudahkan kulit kita bertindakbalas dengan cepat dan berkesan.

Anda masih bersama saya? Bagus2. Ni nak cerita selain sisik ikan merah, bahan utama lain yang dimasukkan ke dalam Shaklee Collagen Powder adalah estrak biji Camelia Japonica, kolagen ikan, estrak kerang kerangan, Lactobacillus Acidophilus, vitamin C dan vitamin B. 

Semua bahan-bahan ni digabungkan untuk meningkatkan kadar keberkesanan kolagen RSS dan menyokong kecantikan anda dari dalam ke luar. Untuk keterangan lebih lanjut megenai isi kandungan bahan-bahan terbabit, anda boleh ikuti ulasan ringkas di sini.



Sumber GOOGLE


Manfaat Utama Shaklee Collagen Powder

Semakin kita melalui proses penuaan (kalau panjang umur), tubuh kita menghasilkan semakin kurang dan semakin kurang kolagen, mengakibatkan lebih banyak kedutan dan garis halus, di samping kulit yang semakin kendur. Umur bukanlah hanya satu faktor yang menyebabkan kekurangan kolagen di dalam tubuh kita. Kerosakan kolagen juga boleh dipercepatkan dengan faktor luaran seperti:- 
  • matahari
  • radikal bebas di udara
  • air dan nutrisi
  • merokok dan sebagainya

Justeru itu, Shaklee Collagen Powder mampu membantu kulit kita mengekalkan keanjalan semulajadi dan memperlahankan kehadiran kedut-kedut.


Shaklee Collagen Powder Buat Anda Tampak Lebih Muda (uiks overclaim nampak)  
  • Kolagen juga bermanfaat dalam membantu menguatkan rambut dan merangsang pertumbuhan semula
  • Kuku akan menjadi lebih kuat, bintik putih akan hilang dan pangkal kuku akan mengekalkan warna yang sihat
  • Kulit akan kurang kering dan keanjalan akan bertambah baik. Kulit juga akan sembuh dengan cepat dan ini akan membantu mengurangkan parut.
  • Membantu menghilangkan tanda penuaan. 


Shaklee Collagen Powder Buat Anda Rasa Lebih Muda (ish2 melampau ni )
  • Kolagen adalah sama penting untuk tulang seperti juga tulang perlukan kalsium. Kolagen membantu menguatkan tulang dan mengurangkan kemungkinan tulang menjadi rapuh.
  • Kolagen juga membantu mengurangkan kesakitan dan geseran di sendi-sendi.
  • Baik untuk mata. Kornea memerlukan kolagen dan ianya membantu mengekalkan otot mata supaya tetap anjal.
  • Memastikan otak sentiasa sihat. Sel gyla membekalkan nutrisi kepda otak dan ini disokong oleh kolagen. Adalah penting untuk menentukan agar otak anda mendapat manfaat agar minda anda berkeadaan baik ketika melalui proses penuaan.

Antara Artikel Mengenai Shaklee Collagen Powder 


Sumber GOOGLE


Untuk testimoni Shaklee Collagen Powder, sila klik di sini.

Post ini bukanlah ingin menakutkan anda mengenai tua tetapi lebih kepada peringatan agar kita sentiasa menjaga kesihatan lebih-lebih lagi dalam meniti hari-hari mendatang. Tua itu pasti tetapi anda ingin tua dengan sihat atau tidak, pilihan di tangan anda. Ingin dapatkan Shaklee Collagen Powder hari ini? Sila hubungi saya pm/wassap 011-37008943 dengan segera. Terima kasih kerana sudi meluangkan masa anda bersama saya :)


 Kepada mereka yang segan silu nak hubungi saya atau tak sabar-sabar nak order, anda boleh terus membuat pesanan dengan klik icon 'Esell' di bawah bagi pengguna kad direct debit atau kad kredit sahaja yer. Bagi mereka yang tidak memiliki kedua kad tersebut, jangan risau anda boleh terus hubungi saya. Jangan lupa dapatkan khidmat nasihat berterusan secara percuma eksklusif untuk pelanggan yang membuat pembelian dengan saya sahaja.

Inginkan penjimatan sehingga 20-25%?. Jom join ahli Shaklee dan duit anda dapat dijimatkan. 
Hubungi saya sekarang untuk keterangan lanjut.




 Jom hubungi saya sekarang!


PM FB : Aida Doterali

ID Shaklee : 1079013
Fanpage FB : Doterali Boutique
Email : aidadoterali216@gmail
Whatsapp/sms : 011-37008943
C.O.D. : Seri Kembangan, Serdang, Cyberjaya, Putrajaya
Penghantaran ke seluruh Malaysia melalui Pos Laju/Skynet/Gdex juga boleh diaturkan

Terima Kasih


*Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit






No comments: