Saturday, September 27, 2014

Kebaikan Cinch Shake Mix Shaklee Kepada Tubuh Badan Kita

Assalamualaikum semua

Setiap kali anda minum Cinch Shake Mix Shaklee, bagi setiap hidangan anda akan mendapat : 
  • 24 gram protein
  • 24 jenis vitamin dan mineral penting 
  • 6 gram serat larut
Bagi satu sajian Cinch Shake Mix Shaklee dicadangkan diambil bersama dengan 1 sudu ESP (Energizing Soy Protein Shaklee). Ini penting kerana protein digunakan untuk membina otot, dan ototlah yang menaikkan kadar metabolisme dan juga membakar kalori.

Produk ini juga kaya dengan protein dan boleh menahan kelaparan, yang mana boleh membantu mengurangkan pengambilan makanan antara waktu makan. Maksudnya kita dapat mengurangkan rasa lapar antara waktu makan. Jadi takdelah rasa nak mengunyah makanan (terutama makanan tidak berkhasiat seperti jajan, kerepek, gula-gula dan sebagainya) sambil menunggu waktu makan. Namun apabila tiba waktu makan anda masih perlu makan seperti biasa. Berapa kali makan daa...




Thanks GOOGLE


Selain itu, Cinch Shake Mix Shaklee turut mengandungi Leucine iaitu asid amino yang tugasnya memelihara otot ketika berdiet untuk kuruskan badan. Produk yang mengandungi protein ini memastikan perut sentiasa rasa kenyang dan dalam masa yang sama meningkatkan kadar metabolisma untuk membakar kalori sebanyak mungkin. Tak hairanlah sekiranya produk ini menjadi pilihan ramai terutama bagi mereka yang ingin mendapatkan berat badan yang ideal.

Selain itu ketika diet, otot tidaklah kelihatan kendur atau tidak kuat kerana protein di dalam produk ini membantu mengekalkan kekuatan otot. Malah, ia mempunyai nilai glisemik yang rendah untuk mengekalkan paras gula normal dalam darah di samping mengekalkan tenaga yang berpanjangan. 

Cinch Shake Mix Shaklee mempunyai 3 perasa iaitu : 
  • Vanilla
  • Chocolate 
  • Caffe Latte

Cinch Shake Mix Shaklee adalah caffein-free, kecuali perasa Latte kerana ia menggunakan perasa kopi asli. Kandungan kafein kurang dari 1 mg untuk setiap hidangan. Tiada perisa, pewarna atau pemanis tiruan tau. Lagi satu mengandungi soya yang tidak diubahsuai genetiknya (bukan GMO). Cinch Shake Mix Shaklee produk berkhasiat dan sedap pulak tu. Jadi bolehlah pilih mengikut citarasa masing-masing yer. 

Nak tengok testimoni jugak ker? Sila klik link ini ok. Bagi mereka yang belum cuba produk Cinch Shake Mix Shaklee boleh hubungi saya pm fb/ wassap 011-37008943. TQ  





Thanks again GOOGLE






Kepada mereka yang segan silu nak hubungi saya atau tak sabar-sabar nak order, anda boleh terus membuat pesanan dengan klik icon 'Esell' di bawah bagi pengguna kad direct debit atau kad kredit sahaja yer. Bagi mereka yang tidak memiliki kedua kad tersebut, jangan risau anda boleh terus hubungi saya. Jangan lupa dapatkan khidmat nasihat berterusan secara percuma eksklusif untuk pelanggan yang membuat pembelian dengan saya sahaja.

Inginkan penjimatan sehingga 20-25%?. Jom join ahli Shaklee dan duit anda dapat dijimatkan. 
Hubungi saya sekarang untuk keterangan lanjut.





Jom hubungi saya sekarang!


PM FB : Aida Doterali

ID Shaklee : 1079013
Fanpage FB : Doterali Boutique
Email : aidadoterali216@gmail
Whatsapp/sms : 011-37008943
C.O.D. : Seri Kembangan, Serdang, Cyberjaya, Putrajaya
Penghantaran ke seluruh Malaysia melalui Pos Laju/Skynet/Gdex juga boleh diaturkan

Terima Kasih


*Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit




No comments: