Monday, September 8, 2014

Testimoni GLA Complex Shaklee & Saksikan Vimeo Haid Tidak Teratur - Shaklee Effect By IReach

Assalamualaikum 

Harini ai nak sharing testimoni mengenai produk GLA Complex Shaklee. Produk kontroversi gitu hehehe. Kepada mereka yang masih ragu-ragu nak mencuba GLA Complex Shaklee, boleh rujuk kepada testimoni di bawah ini. Semua testimoni ini daripada sumber Google. Selamat mencuba GLA Complex Shaklee semua ;)

Sebelum tu, jom layan Cik Puan Ija Ramli punya video. Apa pulak Shaklee Effect beliau? Saksikan.




















Kepada mereka yang segan silu nak hubungi saya atau tak sabar-sabar nak order, anda boleh terus membuat pesanan dengan klik icon 'Esell' di bawah bagi pengguna kad direct debit atau kad kredit sahaja yer. Bagi mereka yang tidak memiliki kedua kad tersebut, jangan risau anda boleh terus hubungi saya. Jangan lupa dapatkan khidmat nasihat berterusan secara percuma eksklusif untuk pelanggan yang membuat pembelian dengan saya sahaja.

Inginkan penjimatan sehingga 20-25%?. Jom join ahli Shaklee dan duit anda dapat dijimatkan. 
Hubungi saya sekarang untuk keterangan lanjut.





Jom hubungi saya sekarang!


PM FB : Aida Doterali

ID Shaklee : 1079013
Fanpage FB : Doterali Boutique
Email : aidadoterali216@gmail
Whatsapp/sms : 011-37008943
C.O.D. : Seri Kembangan, Serdang, Cyberjaya, Putrajaya
Penghantaran ke seluruh Malaysia melalui Pos Laju/Skynet/Gdex juga boleh diaturkan

Terima Kasih


*Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit


No comments: