Thursday, September 25, 2014

ESP Dan Meal Shakes Sesuai Untuk 'Supper'?

Assalammualaikum...

Makan malam sebelum jam 8.00 malam kalau diikutkan amalan yang patut dicontohi. Ini kerana perut kita memerlukan 4 jam untuk memproses makanan yang telah kita makan. Kalau makan jam 8.00 malam, kiranya pukul 12.00 malam baru selesai proses penghadaman lah kan? Kalau tiba-tiba lapar masa nak tidur acaner? Terpaksalah ambil 'supper'. Terpaksa ker? Inilah yang selalu berlaku pada saya. Mata baru nak terlelap tiba-tiba perut bagi 'signal' laparlah pulak. Walaupun situasi ini jarang-jarang berlaku, namun cukup 'menjengkelkan' (I never use this word in my live conversation, not even once! Tetiber cakap omputih plak :p) 



Jadi, apakah penyelesaiannya? Nilah nak habaq mai...Bancuh ESP jer. ESP ni  mengandungi semua asid amino yang diperlukan oleh badan kita termasuklah 9 asid amino penting yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh dengan sendirinya. Malah produk ini turut mengandungi sumber-sumber kalsium dan zat besi yang baik. 

Selain itu ia bebas dari perisa tiruan, pemanis, pewarna dan bahan pengawet. Oo patutlah rasa soyanya sangat ketara tapi tawar. Kalau nak ada rasa sedikit manis, saya akan 'cilok' Meal Shakes anak saya. Syhhh diam-diam. Meal Shakes ni pula dapat memastikan badan kita mendapat bekalan nutrien yang mencukupi kerana ia menyediakan 24 jenis vitamin, mineral dan zat yang diperlukan termasuklah asid folid, biotin serta kaya dengan kalsium dan magnesium.




Campuran kedua-dua produk ini memberi kesan positif kepada perut saya. Biasanya kalau perut meragam lapar di waktu malam, saya akan bancuh pekat-pekat. Tapi takdelah sampai 'overdose'. Kesian buah pinggang akak hehehe.  Kalau rajin nak mengunyah, selongkar tin biskut. Dapat sekeping pun dah ok. Lepas tu ape? Lepas tu sambung tidurlah apa lagi...Selamat malam semua!!!

P/S sape-sape yang nak try ESP dan  Meal Shakes untuk 'supper' mai habaq kat cheq naa. Macam biasa boleh pm/wassap 011-37008943. Terima kasih





Kepada mereka yang segan silu nak hubungi saya atau tak sabar-sabar nak order, anda boleh terus membuat pesanan dengan klik icon 'Esell' di bawah bagi pengguna kad direct debit atau kad kredit sahaja yer. Bagi mereka yang tidak memiliki kedua kad tersebut, jangan risau anda boleh terus hubungi saya. Jangan lupa dapatkan khidmat nasihat berterusan secara percuma eksklusif untuk pelanggan yang membuat pembelian dengan saya sahaja.

Inginkan penjimatan sehingga 20-25%?. Jom join ahli Shaklee dan duit anda dapat dijimatkan. 
Hubungi saya sekarang untuk keterangan lanjut.






Jom hubungi saya sekarang!


PM FB : Aida Doterali

ID Shaklee : 1079013
Fanpage FB : Doterali Boutique
Email : aidadoterali216@gmail
Whatsapp/sms : 011-37008943
C.O.D. : Seri Kembangan, Serdang, Cyberjaya, Putrajaya
Penghantaran ke seluruh Malaysia melalui Pos Laju/Skynet/Gdex juga boleh diaturkan

Terima Kasih


*Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit


No comments: