Friday, September 12, 2014

Omega Guard Shaklee Pembekal Sumber DHA Dan EPA Anak Anda

Assalamualaikum semua

Bila nak buat ulasan mengenai Omega Guard dan kanak-kanak tetibe teringat kat anak kepada upline saya, nama manjanya Una. Una berusia empat tahun dan suka sangat makan Omega Guard Shaklee. Satu hari, nak dijadikan cerita, saya pergilah berguru dengan upline saya, Yana di Marriot Putrajaya. Sampai jer ke tempat yang dituju, saya terdengar perbualan riuh-rendah antara mereka anak beranak. Apa yang jelas kedengaran suara Una merayu-rayu nak makan Omega. Tapi mak ayah dia  tak bagi mungkin sebab dah makan kott. Tapi Una still merayu-rayu manja gitu. Isn't that cute? The point is, apa yang best sangat pasal Omega Guard Shaklee sampai kanak-kanak pun boleh jatuh cinta? Jom kita siasat. 



Omega Guard Shaklee


Minyak Ikan Terbaik Di Dunia

Omega Guard Shaklee terdiri daripada asid lemak omega-3 semulajadi iaitu EPA,DHA, ALA dan sebagainya. Terdapat pelbagai fungsi EPA (Eicosapentanoic asid) dan DHA (Docosahexanoic asid) kepada tubuh badan kita. Antaranya, EPA menyihatkan jantung dan sendi anda manakala DHA pula penting bagi perkembangan dan fungsi-fungsi otak. 

Ultratulen Dan Bergred Farmaseutikal

OmegaGuard Shaklee dihasilkan melalui suatu proses penyulingan proprietari tiga molekul yang memekatkan asid lemak omega-3 yang bermanfaat dan semulajadi sementara menyingkirkan bahan-bahan berbahaya seperti merkuri dan plumbum yang terdapat di dalam kebanyakan jenis ikan. DHA dan EPA antara unsur yang ditemui daripada ikan laut dalam.

Kenapa Ikan Laut Dalam?

Pada tahun 1970, seorang saintis Amerika, pemenang Nobel Price, telah menemui satu rahsia:Penduduk Eskimo yang hidup dalam persekitaran yang berbeza mempunyai tahap kesihatan yang berbeza. Orang Eskimo yang hidup di Greenland, Denmark yang bekerja sebagai nelayan tidak menghidapi masalah sakit jantung, lelah, tekanan darah tinggi dan kencing manis. Manakala, kaum Eskimo yang menetap di Amerika Utara, yang bekerj asebagai pemburu, dan makanan utama mereka ialah daging yang mengandungi banyak kolestrol, menghadapi banyak masalah kesihatan yang berkaitan dengan jantung.

Penyelidikan lanjut mengenai ikan air laut sejuk menunjukkan:ikan dari air laut mengandungi asid lemak tidak tepu yang sangat tinggi, iatu EPA dan DHA yang boleh: 
  • merendahkan lemak dalam darah 
  • menurunkan pengumpulan platlet darah
  • melambatkan pembentukan thrombus (darah beku)
  • membantu merawat penyakit lelah
  • membantu merawat alahan kulit

Selain itu, DHA ternyata memainkan peranan penting dalam perkembangan minda terutama untuk kanak-kanak. Sila rujuk artikel ini.

Sekiranya anda ingin melihat testimoni-testimoni dari pengguna Omega Guard Shaklee yang berkaitan dengan kesihatan kanak-kanak sila lawati halaman ini.

Selepas membaca kisah Una dan penerangan mengenai Omega Guard Shaklee, maybe I will consider Omega Guard Shaklee to my little princess as well. Wish me good luck!! Adakah Omega Guard Shaklee yang anda cari-cari selama ini? Hubungi saya dengan segera Whatsapp:011-37008943 PM:Aida Doterali. Terima kasih.


Sumber GOOGLE





Kepada mereka yang segan silu nak hubungi saya atau tak sabar-sabar nak order, anda boleh terus membuat pesanan dengan klik icon 'Esell' di bawah bagi pengguna kad direct debit atau kad kredit sahaja yer. Bagi mereka yang tidak memiliki kedua kad tersebut, jangan risau anda boleh terus hubungi saya. Jangan lupa dapatkan khidmat nasihat berterusan secara percuma eksklusif untuk pelanggan yang membuat pembelian dengan saya sahaja.

Inginkan penjimatan sehingga 20-25%?. Jom join ahli Shaklee dan duit anda dapat dijimatkan. 
Hubungi saya sekarang untuk keterangan lanjut.




Jom hubungi saya sekarang!


PM FB : Aida Doterali

ID Shaklee : 1079013
Fanpage FB : Doterali Boutique
Email : aidadoterali216@gmail
Whatsapp/sms : 011-37008943
C.O.D. : Seri Kembangan, Serdang, Cyberjaya, Putrajaya
Penghantaran ke seluruh Malaysia melalui Pos Laju/Skynet/Gdex juga boleh diaturkan

Terima Kasih


*Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit


No comments: