Saturday, November 8, 2014

Rahsia Menjimatkan Masa Makan Di Pejabat Tanpa Bekal Dari Rumah

Assalamualaikum semua

Dah makan ke belum? Mesti mereka yang bekerja excited tengok tajuk entri kali ini kan? Apakah rahsia yang boleh menjimatkan masa makan di pejabat? Tanpa bekal dari rumah pulak tu. Oh bukan tapau nasi lemak dari makcik sebelah tangga LRT atau mamak jual capati. Jeng...jeng...jeng...

Inilah diaaa...ESP atau nama panjangnya Energizing Soy Protein. ESP merupakan minuman berkhasiat, sumber lengkap protein bermutu tinggi yang dihasilkan dari kacang soya. Dan yang paling penting tiada perasa tiruan, pemanis, pewarna dan pengawet tau.




Moh ler kita kaji (perghh kaji yer tuan puan sekalian) apa yang terkandung di sebalik rasanya yang lazat berkrim dan kaya dengan rasa soya itu. 

Tahukah anda bagi satu hidangan ESP ini bersamaan dengan 2 kali ganda daging, 4 kali ganda telur, 12 kali ganda susu. Wow banyak tu! Jangan risau yer tuan puan, ESP ini rendah lemak, tiada kolestrol, tiada asid uric dan sangat mudah diserap oleh tubuh badan kita. Memang mengenyangkan dan sangat sesuai bagi mereka yang ada gastrik.

ESP juga membekal tenaga dengan segera dan meningkatkan sistem imun, maka ia baik untuk mengekalkan tenaga secara berpanjangan dan mampu mengurangkan tekanan. Kan bagus tu? Takdelah rasa nak makan orang terutama time lapar kannn. Secara logiknya, emosi akan lebih stabil bila perut terisi (ni fakta tentang diri sendiri).

Lagi satu maklumat penting kacang soya yang digunakan oleh Shaklee hanya mengandungi "non-GMO' (non-Genetically Modified Organism). Atau bahasa mudahnya, ditanam dan dituai secara semulajadi. Tiada unsur sintetik (bahan tiruan). Selepas itu, diproses pada kadar suhu yang rendah. Kalau diproses guna suhu tinggi abis rosak khasiatnya.

ESP turut mengandungi 9 asid amino penting yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh badan manusia. Ia turut diperkaya dengan 5 sumber vitamin dan 4 sumber mineral. Sangat sesuai untuk semua peringkat umur - tua atau muda. Manakala, kandungan Indeks Glisemik (G.I) yang rendah iaitu 39, menjadikan ia sangat sesuai bagi pengidap kencing manis. Ayat skema tetiba dah jadi macam baca berita pulak.

Siapa cakap anda perlu berlapar dalam kesibukan kerja seharian? Sekarang anda tak perlu kebulur walaupun tak sempat beli makanan kat luar. Tanpa bekal dari rumah pun anda masih boleh bertahan. Susah nak percaya kan? Cuba dulu baru tahu. Rahsia Menjimatkan Masa Makan Di Pejabat Tanpa Bekal Dari Rumah - Jom cuba ESP jom. Jangan jadi macam cik abang kat bawah ni hehehe. Sila hubungi saya pm fb/wassap 011-37008943 dengan segera. Terima kasih 



Sumber Google




Kepada mereka yang segan silu nak hubungi saya atau tak sabar-sabar nak order, anda boleh terus membuat pesanan dengan klik icon 'Esell' di bawah bagi pengguna kad direct debit atau kad kredit sahaja yer. Bagi mereka yang tidak memiliki kedua kad tersebut, jangan risau anda boleh terus hubungi saya. Jangan lupa dapatkan khidmat nasihat berterusan secara percuma eksklusif untuk pelanggan yang membuat pembelian dengan saya sahaja.

Inginkan penjimatan sehingga 20-25%?. Jom join ahli Shaklee dan duit anda dapat dijimatkan. 
Hubungi saya sekarang untuk keterangan lanjut.





Jom hubungi saya sekarang!

PM FB : Aida Doterali
ID Shaklee : 1079013
Fanpage FB : Doterali Boutique
Email : aidadoterali216@gmail
Whatsapp/sms : 011-37008943
C.O.D. : Seri Kembangan, Serdang, Cyberjaya, Putrajaya
Penghantaran ke seluruh Malaysia melalui Pos Laju/Skynet/Gdex juga boleh diaturkan

Terima Kasih


*Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit



No comments: