Friday, January 16, 2015

Vitamin Untuk Rambut Yang Cantik Dan Sihat Macam Artis Bollywood

Assalamualaikum semua

Amboih tajuk, kalau muka dah memang Jawa takde maknenye tetiber nak bertuko jadi macam artis Bollywood. Tapi harini tak nak cakap pasal paras rupa. Nak cakap pasal rambut. Rambut boleh transfrom dari keras kejung jadi lembut beralun kalau kena caranya.

Cuba tengok artis-artis Bollywood, akak memang kagum sangat dengan rambut mereka ni dik oi. Patutlah jadi pujaan ramai. Cantik bebenor. Tak puas mata memandang. Sape-sape nak rambut sihat bersinar macam Ashwarya Rai meh tengok suplemen apa yang Shaklee sarankan. Ashwarya Rai sangat kan eja nama pun betul ke tidak.



Dah nama heroin mana2 p rambut sentiasa ditiup angin kikiki (Sumber Google)


Saranan dari Shaklee

Produk pertama yang akak nak citer, Carotomax namanya. Produk yang kaya denga alpha dan beta carotene bukan sahaja bagus untuk mata. Tapi turut membantu melembapkan permukaan kulit kepala dan melembapkan rambut. Jadi rambut akan dilindungi dari kekeringan. Takdelah rambut kusut-masai bagai Kak Limah kita tu. Horror kan especially die start nyanyi lagu enjit-enjit semut huhu. Try letak Ashwarya Rai confirm akak tak lari dik.


Ada tak antara adik-adik sekalian yang dah beruban? Muda-muda lagi dah beruban. Apa taknya kalau asyik stres memanjang. Beruban di usia muda, rambut gugur dan kelemumur antara kesan yang berlaku disebabkan stres. Di sinilah B-Complex aka suplemen anti-stres memainkan peranan penting. Bukan hanya mampu memperbaiki masalah kulit kepala, malah masalah-masalah yang akak mention tadi boleh diatasi insyaAllah. Jangan stres-stres tau tak bagus untuk kesihatan.

Selain B-Complex, Vitamin C  juga boleh membantu dalam mengurangkan masalah rambut gugur. Ini kerana Vitamin C berupaya menggalakkan pengeluaran tirosin yg berperanan menguatkan akar rambut. Tirosin ni apa? 'Tyrosine adalah salah satu asid amino , yang menjadi blok binaan protein . Badan membuat tyrosine dari lain asid amino dipanggil phenylalanine . Tyrosine juga boleh dijumpai dalam produk tenusu , daging , ikan , telur , kacang , oat , dan gandum.'- Sumber dari www.webmd.com. Google translate sangat kann...Banyak tau manfaat Vitamin C ni. Boleh baca kat sini kalau nak tahu lebih lanjut.

Lagi satu produk yang confirm akan tersenarai dalam bab-bab kecantikan adalah tak lain tak bukan Vitamin E.  Vitamin E banyak membantu dalam melancarkan peredaran darah di kulit kepala. Bila kulit kepala kita sihat, ia akan dapat menguatkan akar rambut dan menggalakkan pertumbuhan rambut. Bila akar rambut kita sihat, susah nak gugur dan dapat mengelakkan dari tragedi botak. Nampak tak permainan Vitamin E kat situ? Nampak? Excellent! 

Last sekali nak tahu tak suplemen yang boleh menjaga dan memperbaiki tekstur rambut? Jeng jeng jeng...GLA Complex. Kenapa? Tak percaya? Jangan ingat GLA Complex ini untuk wanita je tau, lelaki pon boleh consume. Nanti jangan jeles kalau abang-abang sado kita berimej rambut lembut beralun. Terasa tercabar pulak tetiber. Nak tahu Perbezaan GLA Complex Shaklee Dengan Produk GLA Lain Di Pasaran? Klik sini okeh.

Suplemen ni semua untuk kesihatan rambut dari dalam. Untuk luaran pula anda juga boleh memiliki syampu dan conditioner yang sesuai dengan masalah rambut anda. Untuk keterangan selebihnya, sila klik link 10 Tips Rahsia Rambut Sihat - Rahsia Rambut Sihat Dengan Produk Penjagaan Rambut ProSanté Shaklee

Dari Bollywood dah sampai masa kita kembali ke Greenwood, Malaysia. Berminat nak consume Vitamin Untuk Rambut Yang Cantik Dan Sihat Macam Artis Bollywood? Tak payah cari jauh-jauh, kat sini pun banyak. Cari jer SID (Shaklee Independent Distributor) yang berdekatan dengan tempat anda. Nak dapatkan dari akak pun boleh sangat. Sila hubungi saya dengan pantas zasss pm/wassap Aida 011-37008943. Terima kasih.

 Gunakan tanpa was-was ;)



Kepada mereka yang segan silu nak hubungi saya atau tak sabar-sabar nak order, anda boleh terus membuat pesanan dengan klik icon 'Esell' di bawah bagi pengguna kad direct debit atau kad kredit sahaja yer. Bagi mereka yang tidak memiliki kedua kad tersebut, jangan risau anda boleh terus hubungi saya. Jangan lupa dapatkan khidmat nasihat berterusan secara percuma eksklusif untuk pelanggan yang membuat pembelian dengan saya sahaja.


Inginkan penjimatan sehingga 20-25%?. Jom join ahli Shaklee dan duit anda dapat dijimatkan. 
Hubungi saya sekarang untuk keterangan lanjut.




Jom hubungi saya sekarang!

PM FB : Aida Doterali

ID Shaklee : 1079013
Fanpage FB : Doterali Boutique
Email : aidadoterali216@gmail
Whatsapp/sms : 011-37008943
C.O.D. : Seri Kembangan, Serdang, Cyberjaya, Putrajaya
Penghantaran ke seluruh Malaysia melalui Pos Laju/Skynet/Gdex juga boleh diaturkan

Terima Kasih


*Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit





No comments: