Thursday, January 8, 2015

CoQHealth Membantu Mengusir Kulit Kusam Kepada Lebih Cerah Dan Berseri

Assalamualaikum semua

Sebut jer pasal CoQHealth pasti teringat akan fungsinya yang superb terhadap jantung. Tapi jangan tak tahu CoQHealth juga boleh membantu mengusir masalah kulit kusam dan kasar dalam mengekalkan kulit yang lebih cerah dan berseri. Lebih cerah dan berseri? R U sure about that? *Rolling eyes*

Nilah yang kita kena siasat ni. Harini nak menyelongkar kandungan dalam CoQHealth yang memainkan peranan penting dalam membantu kita mendapatkan kulit yang lebih cerah dan berseri. Siasat jangan tak siasat kak oii.

Tahukah anda antara musuh utama kepada kulit kusam dan kasar? Ye betul adik-adik. Sinar UV antara faktor yang memberi kesan kepada masalah ini. Lebih-lebih lagi kita hidup atas bumi Malaysia terchenta yang terletak berhampiran khatulistiwa. So most of the time, memang panas kecuali musim hujan. Sebab tu susah nak tengok orang Malaysia berjemur di tepi-tepi pantai. 

FYI, sinar UV boleh dibahagikan kepada 2 jenis iaitu UVA dan UVB. UVA menyebabkan kulit kita cepat tua dan berkedut manakala UVB pula menjadikan kulit kelihatan gelap dan kusam. Ini kerana sinaran UVA dan UVB mampu menembusi kulit hingga ke lapisan dalam (epidermis). UV juga berupaya merosakkan DNA, kolagen dan elastin. 

Cuba bayangkan mereka yang perlu bekerja di bawah terik mentari. Nak tak nak pasti kena mengadap sinar UV ni. Takkan nak berlindung duduk dalam kotak pulak kan? Jadi, bagaimanakah cara nak mengusir masalah ini dengan produk CoQHealth?


Poster cilok dari Google


Okeh basically, CoQHealth membantu menambah dan mengekalkan paras CoQ10 (koenzim Q10) dalam badan. CoQ10 didapati sangat banyak di dalam sel-sel jantung. Ini kerana tugasan berat yang dilakukan oleh jantung memerlukan tenaga yang banyak. Kerja jantung ni non-stop kalau dia stop paham-paham jerlah.

Apabila jantung kita boleh bekerja pada tahap optimum, keadaan ini dapat memperbaiki dan meningkatkan peredaran darah. Peredaran darah yang sihat dan lancar dapat membekalkan oksigen dan nutrisi untuk menghasilkan sel baru yang lebih baik. So, bila sel kulit kita sihat sejahtera, of course kulit kita akan lebih kelihatan muda berseri. *Wink wink*

Selain mampu menyokong penghasilan tenaga bagi jantung, CoQHealth juga mengandungi Vitamin E yang berperanan sebagai anti-oksidanKalau ada point anti-oksidan, apakah yang terlintas di fikiran anda semua? Awet mudalah apa lagi.

Vitamin E sangat membantu dalam menghalang kerosakan sel akibat radikal bebas (contohnya sinar UV). Sinar UV memang terer menyebabkan kulit menjadi kering dan menghilangkan kelembapan semulajadi. 

Di sinilah Vitamin E memainkan peranan yang penting dalam membantu mengelak kesan cahaya matahari yang berlebihan pada kulit. Seterusnya, mengekalkan kelembapan semulajadi kulit kita. Dengan itu, kulit akan sentiasa dijaga dengan baik. Siapalah yang tak nak memiliki kulit yang halus mulus dan cerah berseri betul, tak? Kata nak jadi Miss Universe untuk suami khenn.

Meh kita tengok fakta nutrisi dalam setiap kapsul CoQHealth Plus meh.
Coenzyme Q10  = 28mg
Vitamin E           = 10mg
Green Tea         = 10 mg
Kalau nak tahu 6 fungsi utama CoQ10, boleh klik link ini hokeh.

Ada lagi satu fakta yang penting iaitu, kadar CoQ10 semulajadi yang terdapat dalam badan manusia semakin merosot apabila berusia 20 tahun. Jadi mereka yang dah mencapai 20 tahun tu jangan tunggu lama-lama jom dapatkan CoQHealth Plus Shaklee sekarang. *Ehem ehem* 

Ingin Mengusir Kulit Kusam Kepada Lebih Cerah Dan Berseri? CoQHealth sedia membantu. Berminat? Sila hubungi saya dengan pantas zasss pm/wassap aida 011-37008943. Terima kasih.


Betul tu bukan sekadar untuk jantung tauu (Sumber Google)



Kepada mereka yang segan silu nak hubungi saya atau tak sabar-sabar nak order, anda boleh terus membuat pesanan dengan klik icon 'Esell' di bawah bagi pengguna kad direct debit atau kad kredit sahaja yer. Bagi mereka yang tidak memiliki kedua kad tersebut, jangan risau anda boleh terus hubungi saya. Jangan lupa dapatkan khidmat nasihat berterusan secara percuma eksklusif untuk pelanggan yang membuat pembelian dengan saya sahaja.

Inginkan penjimatan sehingga 20-25%?. Jom join ahli Shaklee dan duit anda dapat dijimatkan. 
Hubungi saya sekarang untuk keterangan lanjut.





Jom hubungi saya sekarang!

PM FB : Aida Doterali
ID Shaklee : 1079013
Fanpage FB : Doterali Boutique
Email : aidadoterali216@gmail
Whatsapp/sms : 011-37008943
C.O.D. : Seri Kembangan, Serdang, Cyberjaya, Putrajaya
Penghantaran ke seluruh Malaysia melalui Pos Laju/Skynet/Gdex juga boleh diaturkan

Terima Kasih


*Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit



No comments: