Sunday, August 3, 2014

Perbezaan GLA Complex Shaklee Dengan Produk GLA Lain Di Pasaran

Assalamualaikum...

Pasti anda semua ada rasa ingin tahu isi kandungan GLA Complex Shaklee ni kan? Ye saya paham, saya juga seperti anda ada rasa was-was, musykil, selamat ke tak nak telan bende alah ni dan 1001 persoalan yang bermain di fikiran kita semua. Sebabnya apa? Sebab kita semua ingin pastikan hanya yang terbaik menjadi pilihan. Tanpa buang masa mari kita 'bedah siasat' apalah yang membezakan GLA Complex Shaklee dengan produk GLA lain di pasaran.

Sumber Google

GLA bermaksud Gamma-Linolenik Asid. Mengandungi asid lemak Omega 6 iaitu hanya boleh didapati daripada buah blackcurrent, borage dan biji primrose.

Kebanyakkan GLA yang tersedia di pasaran dihasilkan dari 'Evening Primrose Oil' (EPO), manakala GLA Shaklee diekstrak dari 'Borage Seed' yang mengandungi lebih dari 2 kali ganda GLA dalam EPO. Malah 'Borage Seed' merupakan herba tradisi yang dipercayai dan menjadi kegemaran orang Barat sejak turun-temurun. Fungsinya dipercayai boleh merawat ulser, mengeluarkan virus, melegakan kelesuan, membersihkan kahak, meringankan kebas urat saraf dan meningkatkan stamina.

Pokok Borage (Sumber Google)


Satu botol mengandungi 60 kapsul dan setiap kapsul mengandungi lebih 300mg GLA yang mana ianya adalah sumber terbaik Omega-6. Malah ia turut digabungkan dengan 'Sunflower Oil' dan  Vitamin E untuk meningkatkan keberkesanan dan kestabilannya. Diuji secara klinikal di mana ia mampu diserap ke dalam sel & tisu badan. Malah produk ini turut dilindungi oleh Shaklee Guard – sistem anti oksida semulajadi dipaten secara eksklusif bagi memastikan kestabilan dan kesegarannya.


Sumber Google

Antara manfaat utama GLA
  •  Membantu mengawal selia estrogen dan testosteron
  •  Melegakan PMS (sindrom pra-haid) 
  •  Membantu dalam menangani menopause
  •  Menguatkan kuku dan rambut
  •  Menangani inflamasi kulit
  •  Membantu menentang kanser
  •  Membantu dalam mengawal berat badan
  •  Menghalang komplikasi diabetes dan darah tinggi

Bagi wanita yang sedang menghadapi masalah seperti menopause, kitaran haid tidak teratur, senggugut amat disarankan ambil GLA Complex Shaklee kerana dapat membantu dalam menangani hormon yang tidak stabil. Sila buang rasa was-was, musykil dan tidak selamat dengan nasihat dan tunjuk ajar yang betul dari SID anda. Ingin dapatkan GLA Complex Shaklee? Boleh hubungi saya dengan segera PM/Whatsapp 011-37008943. Sempena bulan Ogos 2014 promosi GLA Complex Shaklee beli 6 percuma 1. Terima kasih.



Kepada mereka yang segan silu nak hubungi saya atau tak sabar-sabar nak order, anda boleh terus membuat pesanan dengan klik icon 'Esell' di bawah bagi pengguna kad direct debit atau kad kredit sahaja yer. Bagi mereka yang tidak memiliki kedua kad tersebut, jangan risau anda boleh terus hubungi saya. Jangan lupa dapatkan khidmat nasihat berterusan secara percuma eksklusif untuk pelanggan yang membuat pembelian dengan saya sahaja.

Inginkan penjimatan sehingga 20-25%?. Jom join ahli Shaklee dan duit anda dapat dijimatkan. 
Hubungi saya sekarang untuk keterangan lanjut.





Jom hubungi saya sekarang!

PM FB : Aida Doterali
ID Shaklee : 1079013
Fanpage FB : Doterali Boutique
Email : aidadoterali216@gmail
Whatsapp/sms : 011-37008943
C.O.D. : Seri Kembangan, Serdang, Cyberjaya, Putrajaya
Penghantaran ke seluruh Malaysia melalui Pos Laju/Skynet/Gdex juga boleh diaturkan

Terima Kasih


*Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit

No comments: