Tuesday, January 27, 2015

Set Penyusuan Shaklee Memberi Tenaga Maksimum Para Ibu - Shaklee Effect By IReach

Assalamualaikum semua

Harini rasa terpanggil nak share entri mengenai pengguna Shaklee yang telah merasai perubahan setelah consume produk Set Penyusuan Shaklee dengan izin Yang Maha Esa. Pengguna terbabit adalah Puan Dilla Jalil dari Ipoh, Perak. Actually entri 'Set Penyusuan Shaklee Memberi Tenaga Maksimum Para Ibu' ni dah lama terperap. Daripada jadi pekasam lebih baik publish. Semoga bermanfaat kepada para ibu yang masih menyusu anak-anak mereka. Anda semua memang awesome!

Sebagai seorang ibu yang bekerjaya, keperluan anak-anak tidak boleh tidak, pasti akan cuba dipenuhi. Mempunyai anak yang masih menyusu sedikit sebanyak telah membuatkan Puan Dilla Jalil cepat penat dan tidak bermaya. Dahlah struggle dengan kerja-kerja ofis, balik rumah mana nak masak, kemas rumah, jaga anak lagi. Semuanya menuntut kudrat dari seseorang yang bernama ibu, ummi, emak, mama dan mummy. Touching gitu..

Pada suatu hari nak dijadikan cerita, Puan Dilla telah Google dan terjumpe satu website mention pasal Set Penyusuan Shaklee. Walaupun pada mulanya mendapat tentangan daripada suami, tapi Puan Jalil tetap mahu mencuba. Alhamdulilah usaha beliau tidak sia-sia. Selepas consume produk tersebut, badan beliau rasa lebih bertenaga dan mudah bangun tengah malam utuk mengepam susu. Ingat senang ker nak bangun tengah-tengah malam pam susu? Sendiri jawab.

Puan Dilla bukan saja berjaya mengatasi masalah yang menghantuinya selama ini. Malah beliau turut berkongsi manfaat yang diperoleh dari Set Penyusuan Shaklee. Sang suami yang tak berapa nak setuju kini memberi sokongan yang tak berbelah bahagi and they lived happily ever after. The End.

Haa tu cerita Puan Dilla Jalil. Cerita anda bagaimana pula? Jom tengok video yang saya tempek kat bawah ni. Enjoice!





Nilah dia...Set Penyusuan Shaklee Memberi Tenaga Maksimum Para Ibu.

ESP
ESP kaya dengan protein. Bertindak sebagai makanan sel dan membantu memekatkan susu ibu. Kulit ibu dan anak lebih cantik, cerah dan sihat. Selain itu, ESP adalah rendah lemak dan bebas daripada laktosa serta kolestrol. 

Alfalfa 
Merupakan 'milk booster' atau makanan penambah susu yang popular. Kaya dengan mineral, serat dan klorofil.

Vitalea
Vitalea mengandungi 28 jenis vitamin dan mineral utama. Dilengkapi dengan zat besi yang amat diperlukan oleh para ibu yang menyusukan bayi. Mempunyai pelbagai nutrien yang diperlukan agar ibu akan sihat, cergas dan bertenaga sentiasa.

B Complex
Kombinasi kesemua vitamin B hebat termasuk asid folic. Membantu menukarkan makanan kepada tenaga agar ibu-ibu lebih bertenaga. Produk ini juga anti stres agar dapat membantu kita lebih fokus dan tenang dalam menjalani proses penyusuan bersama bayi tersayang.

Vitamin C
Membantu memperbaiki tisu-tisu yang rosak agar membina kulit yang sihat. Produk ini turut membantu dalam meningkatkan sistem imun ibu dan penting untuk perkembangan anak yang menyusu agar sentiasa sihat dan cergas. 

Ostematrix
Menyusu bayi boleh memberi kesan kepada kehilangan jisim tulang. Sekiranya ibu-ibu menyusu tidak mengambil sumber kalsium yang mencukupi tidak mustahil mereka akan mengalami osteoporosis. Produk ini sangat membantu dalam membina tulang dan gigi yang kuat.


Bagi ibu-ibu yang berminat memaksimunkan tenaga anda, jom dapatkan segera Set Penyusuan Shaklee. Sila hubungi saya dengan pantas zasss pm/wassap aida 011-37008943. Terima kasih.





Kepada mereka yang segan silu nak hubungi saya atau tak sabar-sabar nak order, anda boleh terus membuat pesanan dengan klik icon 'Esell' di bawah bagi pengguna kad direct debit atau kad kredit sahaja yer. Bagi mereka yang tidak memiliki kedua kad tersebut, jangan risau anda boleh terus hubungi saya. Jangan lupa dapatkan khidmat nasihat berterusan secara percuma eksklusif untuk pelanggan yang membuat pembelian dengan saya sahaja.
Inginkan penjimatan sehingga 20-25%?. Jom join ahli Shaklee dan duit anda dapat dijimatkan. 
Hubungi saya sekarang untuk keterangan lanjut.






Jom hubungi saya sekarang!

PM FB : Aida Doterali

ID Shaklee : 1079013
Fanpage FB : Doterali Boutique
Email : aidadoterali216@gmail
Whatsapp/sms : 011-37008943
C.O.D. : Seri Kembangan, Serdang, Cyberjaya, Putrajaya
Penghantaran ke seluruh Malaysia melalui Pos Laju/Skynet/Gdex juga boleh diaturkan

Terima Kasih


*Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit




No comments: