Saturday, August 9, 2014

Petua Untuk Menurunkan Darah Tinggi - Vivix Boleh Membantu Menurunkan Darah Tinggi Anda

Di sini terdapat beberapa petua dari beberapa artikel mengenai cara untuk menurunkan darah tinggi terutamanya kepada golongan yang sudah berusia. 



Berikut adalah beberapa petua yang boleh diamalkan.

- Minum air rebusan taugeh seminggu sekali. Air dan taugeh hendaklah sama banyak nisbahnya.

- Rebus beberapa helai daun pandan wangi dengan dua gelas air. Biarkan hingga tinggal setengah gelas sahaja. Amalkan minum setiap pagi dan petang.

- Makan 3 ulas bawang putih mentah. Jika tidak tahan baunya, bolehlah direbus.

- Parut kunyit sebesar ibu jari. Perah airnya dan tambah dua sudu madu. Minum ramuan ini setiap pagi dan petang.

- Makan biji buah Peria.

- Minum air rebusan pokok Hempedu Bumi Pokok Cerita.

- Minum air rebusan daun Pokok Ati-ati.

- Jadikan pucuk Pokok Pala sebagai ulaman.

- Minum air rebusan Pokok Dukung Anak.

Sebagai tambahan untuk ibu-ibu yang mengandung yang mengalami tekanan darah tinggi, minumlah air kembang semangkuk atau biji selasih campur dengan air suam atau air sirap. InsyaAllah tekanan darah menurun.



Copy & paste dari Page Petua Hilang Jerawat Pantas



 Sumber Google


Siapa kat sini suka makan benda-benda masin? Contohnya macam ikan pekasam. Goreng sampai garing lepas tu hidangkan bersama bawang dan cili potong. Tambah perahan limau nipis dan makan bersama nasi panas. Perghh!! Tambah nasi 3 pinggan pun tak sedar cik kak oii. Sedap memang sedap tapi hati-hati penyakit darah tinggi tak mengenal usia. Bagi mereka yang tidak gemar juadah ini jangan seronok sangat. Belum tentu lagi korang selamat. Cuba perhati dalam menu seharian, pernah makan budu, cencaluk, belacan haaa telur masin. Mestilah pernah makan kan? 

Kesimpulannya, pengambilan garam berlebihan dalam pemakanan boleh memberi kesan kurang baik dalam jangka masa yang panjang. Mungkin bukan hari ini, esok atau lusa tapi mungkin satu hari nanti kita turut disahkan sebagai pesakit darah tinggi. Nauzubillah..minta dijauhkan. Bagi mereka yang telah disahkan penghidap darah tinggi, boleh dapatkan Vivix Shaklee. Kenapa Vivix yang menjadi pilihan? 

Untuk pengetahuan semua, Vivix merupakan produk yang kaya dengan resveratrol dan polifenol. Apakah yang dimaksudkan dengan resveratrol dan polifenol? Untuk keterangan lanjut mengenai dua unsur ini, anda boleh dapatkan keterangan lanjut di sini.

Inilah dia Polygonum Cuspidatum (Sumber Google)

Salah satu kandungan dalam Vivix adalah Polygonum Cuspidatum. Polygonum Cuspidatum yang juga dikenali sebagai Knotweed Jepun merupakan tumbuhan 'perennial' yang besar berasal dari Asia, yang juga banyak ditemui di Amerika Utara dan Eropah. Knotweed Jepun adalah salah satu sumber komersial resveratrol; yang juga terdapat dalam ekstrak kulit anggur merah.  

Polygonum Cuspidatum mempunyai banyak manfaat kesihatan dan digunakan untuk merumuskan supplemen anti-penuaan seperti resveratrol dan banyak jenis perubatan tradisional Cina. Ujian demi ujian telah dilakukan dan kesimpulan yang dibuat telah menunjukkan resveratrol membantu melambatkan proses penuaan, merendahkan kolestrol, merendahkan tekanan darah, meninggikan prestasi atlet dan mengurangkan berat badan. 

Walaupun produk ni boleh mengawal pelbagai jenis penyakit namun ia tidak sesuai untuk kanak-kanak, ibu hamil dan ibu yang menyusu bayi serta mereka yang sedang dalam rawatan kimoterapi. Harap maklum 

Testimoni Pilihan




Sumber Google


Seronoknya baca testimoni kat atas ni. Seronok sebab mereka telah berjaya dalam mencari penawar yang serasi buat orang tersayang. Walau apa pun semuanya berlaku dengan izin Yang Maha Kuasa. Tugas kita berikhtiar dan selebihnya berdoa. Vivix bukan kepada mereka yang sedang sakit sahaja. Bagi mereka yang sihat dan prihatin dengan kesihatan diri juga boleh 'consume'. Jom dapatkan Vvivx hari ini!




Kepada mereka yang segan silu nak hubungi saya atau tak sabar-sabar nak order, anda boleh terus membuat pesanan dengan klik icon 'Esell' di bawah bagi pengguna kad direct debit atau kad kredit sahaja yer. Bagi mereka yang tidak memiliki kedua kad tersebut, jangan risau anda boleh terus hubungi saya. Jangan lupa dapatkan khidmat nasihat berterusan secara percuma eksklusif untuk pelanggan yang membuat pembelian dengan saya sahaja.

Inginkan penjimatan sehingga 20-25%?. Jom join ahli Shaklee dan duit anda dapat dijimatkan. 
Hubungi saya sekarang untuk keterangan lanjut.



Jom hubungi saya sekarang!

PM FB : Aida Doterali
ID Shaklee : 1079013
Fanpage FB : Doterali Boutique
Email : aidadoterali216@gmail
Whatsapp/sms : 011-37008943
C.O.D. : Seri Kembangan, Serdang, Cyberjaya, Putrajaya
Penghantaran ke seluruh Malaysia melalui Pos Laju/Skynet/Gdex juga boleh diaturkan

Terima Kasih


*Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit

No comments: