Wednesday, February 25, 2015

Cara Elak Jerawat Selepas 7 Tahun Mencari Produk Yang Serasi - Shaklee Effect By IReach

Assalamualaikum semua

Pada sekitar tahun 1998 ketika satu dunia kecoh dengan berita Y2K, dunia kecil saya pula digemparkan dengan kejadian jerawat tumbuh secara berjemaah dalam masa serentak. Saya telah berjumpa dengan 3 orang doktor dan ketiga-tiga mereka telah memberikan 3 jawapan yang berbeza. Yelah lain orang lain pendapatnya. Pasrah jelah masa tu.

Walaupun agak kecewa kerana duit dah banyak habis tapi jerawat still tumbuh dengan suburnya siap bernanah dan berwarna merah terbakar. Lagi haru kalau naik di bahagian dahi sebab tiap kali bersujud memang sakit yang amat. Tuhan jer tahu huhuhu.

Kalau nak cerita bab malu, memang malu sangat-sangat. Especially bila tengok reaksi orang luar atau kawan-kawan yang tak berapa rapat. Pandangan yang semacam. Macam mana nak citer ek? Macam tengok sampah yang kotor. Takkan nak senyum tengok sampah? Haa macam tulah lebih kurang. Sedey tau.

Tapi alhamdulilah kawan-kawan rapat still layan macam biasa. Terima kasih Ya Allah sebab kurniakan sahabat-sahabat yang sentiasa ada di saat suka dan duka. Ngam sampai sekarang. Aha lagi satu, time muka penuh berjerawat nilah mereka beriya pulak nak ajak bergambar bagai khenn. Buat kenang-kenangan kata mereka. Sabor jelah aku..


Malu semalu-malunya (Sumber Google)


Tapi betullah bile muka kita dah teruk, semua produk pun kita dah takde perasaan. Semua ditepek kat muka tanpa fikir panjang dengan harapan produk tersebut serasi dengan kita. Dalam kes saya jerawat makin menghilang pada tahun 2001. Mungkin hormon dah makin stabil kot. Tetapiii jerawat muncul kembali pada tahun 2009 ketika pregnant dan kembali menghilang selepas bersalin. Macam chipsmore pulak. Kejap ada kejap tak ada.

Lain pulak dengan kisah Cik Puan Nor Farizan dalam mencari produk yang paling serasi dengan dirinya. Akibat salah guna produk yang mengandungi bahan kimia telah menyebabkan mukanya berjerawat. Personally, saya faham sangat dengan apa yang beliau rasakan. Rendah diri, malu memang sinonim sangat dah. 

Akhirnya pencarian selama 7 tahun membuahkan hasil. Kulit wajah yang diimpikannya selama ini menjadi kenyataan. Semuanya dengan izin Yang Maha Berkuasa. Kita pula perlu berusaha dan bertawakal, betul tak? Betul3.

Menurut Cik Puan Nor Farizan, beliau telah consume Vitamin E bagi membantu menghilangkan parut-parut jerawat. Selain itu, beliau turut menggunakan produk Vitamin C, Collagen Powder, GLA dan tidak lupa Set Pencuci Muka Nutriwhite. Akhirnya kulit muka yang cantik, licin, putih dan gebu menjadi milik Cik Puan Nor Farizan semula. 

Jom layan video kat bawah ni. Tak jeles ke? Nak cuba? Sila hubungi saya dengan pantas zasss pm/wassap Aida 011-37008943. Fast action fast result. Terima kasih.



Cara Elakkan Jerawat Di Muka Dengan Cepat Lepas 7 Tahun Terseksa! from iReach HD on Vimeo.





Kepada mereka yang segan silu nak hubungi saya atau tak sabar-sabar nak order, anda boleh terus membuat pesanan dengan klik icon 'Esell' di bawah bagi pengguna kad direct debit atau kad kredit sahaja yer. Bagi mereka yang tidak memiliki kedua kad tersebut, jangan risau anda boleh terus hubungi saya. Jangan lupa dapatkan khidmat nasihat berterusan secara percuma eksklusif untuk pelanggan yang membuat pembelian dengan saya sahaja.


Inginkan penjimatan sehingga 20-25%?. Jom join ahli Shaklee dan duit anda dapat dijimatkan. 
Hubungi saya sekarang untuk keterangan lanjut.





Jom hubungi saya sekarang!

PM FB : Aida Doterali

ID Shaklee : 1079013
Fanpage FB : Doterali Boutique
Email : aidadoterali216@gmail
Whatsapp/sms : 011-37008943
C.O.D. : Seri Kembangan, Serdang, Cyberjaya, Putrajaya
Penghantaran ke seluruh Malaysia melalui Pos Laju/Skynet/Gdex juga boleh diaturkan

Terima Kasih


*Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit




No comments: