Sunday, February 15, 2015

Ubat Parut Chicken Pox Membantu Hilangkan Parut Polka Dot Di Muka - Shaklee Effect By IReach

Assalamualaikum semua

Kisah cik puan dalam video kat bawah ni mirip dengan pengalaman saya. Biasanya chicken pox kena kat budak-budak kan? Tapi saya kena chicken pox ketika dewasa (30++ ehem) dan berjangkit daripada anak saya sendiri. Masa tu penghujung 2011 dan anak saya baru berusia setahun lebih. Kalau tengok gambar2 time dia kena chicken pox memang rasa sedih yang teramat. Alhamdulilah anak saya survived after struggle in two weeks.

Apa yang membezakan antara kes saya dengan Cik Puan Nur Hidayah Zakaria ialah, chicken pox saya banyak kat badan. Alhamdulilah tak naik kat muka. Tapi kalau tengok kat badan dah macam kain cotton corak polka dot habaq hang. Lagi satu saya belum kenal Shaklee on that time. Abis tu apa cerita hang punya kain cotton corak polka dot dot dot? Biarlah rahsia...

Kes Cik Puan Nur Hidayah pulak banyak naik kat muka sampai dia menghadapi masalah kurang yakin diri. Yerlah sebagai seorang isteri kita nak tampil cantik berseri depan suami kan? So nak dijadikan cerita, hatinya terbuka nak try Set Kulit Cantik Shaklee. Set Kulit Cantik Shaklee terdiri daripada:

  • Vit C
  • Vit E
  • B Complex
  • ESP
  • GLA
Nak tahu fungsi suplemen Set Kulit Cantik Shaklee? Anda boleh layari maklumat selanjutnya di entri Gabungan Vitamin Untuk Kulit. 



Lepas sebulan Cik Puan Nur Hidayah consume dah nampak hasilnya. Alhamdulilah3. Tengoklah video kat bawah ni. Berbeza kan muka beliau before and after consume Set Kulit Cantik Shaklee. Inilah Shaklee Effect dari Cik Puan Nur Hidayah Zakaria. 

Anda bagaimana pula? Nak cuba Set Kulit Cantik Shaklee? Jom dapatkan segera Set Kulit Cantik Shaklee. Sila hubungi saya dengan pantas zasss pm/wassap Aida 011-37008943. Terima kasih.


Ubat Chicken Pox Dewasa Sampai Dia Jadi Miss Universe Semula from iReach HD on Vimeo.




Kepada mereka yang segan silu nak hubungi saya atau tak sabar-sabar nak order, anda boleh terus membuat pesanan dengan klik icon 'Esell' di bawah bagi pengguna kad direct debit atau kad kredit sahaja yer. Bagi mereka yang tidak memiliki kedua kad tersebut, jangan risau anda boleh terus hubungi saya. Jangan lupa dapatkan khidmat nasihat berterusan secara percuma eksklusif untuk pelanggan yang membuat pembelian dengan saya sahaja.


Inginkan penjimatan sehingga 20-25%?. Jom join ahli Shaklee dan duit anda dapat dijimatkan. 
Hubungi saya sekarang untuk keterangan lanjut.





Jom hubungi saya sekarang!

PM FB : Aida Doterali

ID Shaklee : 1079013
Fanpage FB : Doterali Boutique
Email : aidadoterali216@gmail
Whatsapp/sms : 011-37008943
C.O.D. : Seri Kembangan, Serdang, Cyberjaya, Putrajaya
Penghantaran ke seluruh Malaysia melalui Pos Laju/Skynet/Gdex juga boleh diaturkan

Terima Kasih


*Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit


No comments: