Friday, February 6, 2015

Amalan Berpantang Selepas Bersalin Anak Kedua Bagai Mimpi Indah

Assalamualaikum semua

Alhamdulilah syukur kepada Yang Maha Esa masih diberi kesempatan untuk menjalankan rutin harian. Semoga hari ini lebih baik dari semalam. Amin...

Amalan Berpantang Selepas Bersalin Anak Kedua Bagai Mimpi Indah. Macam mana yer amalan berpantang nak relate dengan mimpi indah? Seperti ada sesuatu yang tidak kena. Masa berpantang mana ada yang indah-indah?

Indah ker boleh makan ikan haruan bakar dengan nasi yang digaul lada hitam? Indah ker tidur mengiring sepanjang malam sebab nak susukan baby? Indah ker kalau time tidur anda disulami alunan soprano oleh insan hebat yang baru berusia beberapa hari? Indah ker ketika melalui proses berbekung, berurut dan bertungku?

Tak indah langsung tapi itulah nak cerita betapa besarnya jasa seorang ibu. Bukan nak condemn amalan orang tua-tua tau. Tidak sama sekali. Kalau nak baca kelebihan berpantang selepas bersalin boleh intai-intai entri ini.

Video apa pulak kat bawah ni yer? Just another sharing dari pengalaman seorang ibu muda yang pernah melalui pahit-getir ketika berpantang. Comel tak cik puan Khadeejah Hasmad kat bawah ni? Macam budak baru amik result SPM kan? Jom layan.





Dah play the video? Bagus2. Okeh sekarang nak share produk Shaklee yang telah cik puan Khadeejah Hasmad consume ketika berpantang.

ESP membekalkan tenaga segera dan memberi rasa kenyang yang lebih lama. Lagipun tengah pantang mana boleh makan sesedap rasa. Tapi takkan kita nak berlapar pulakkan? Cubalah ESP anda akan rasa perbezaannya.

Zinc Complex pula bagus untuk menyembuhkan luka dalaman semasa bersalin malah luka luaran juga akan cepat kering. Tak kisah anda bersalin normal mahupun caesarean (betul ke ejaan ni?). 

Alfalfa Complex boleh membantu hilangkan angin dalam badan serta berfungsi seperti kacip fatimah. Selain itu, salah satu elemen untuk milk booster. Tapi tak sesuai consume sekiranya baby anda ada jaundis. Dapatkan nasihat dari mereka yang tahu okeh?

Ostematrix berupaya melembutkan najis bagi mengelakkan sembelit. Takdelah mak budak bertapa lama-lama dalam toilet. Orang datang nak tengok baby pun tak sempat nak layan kikiki. Haa yang ni pun bagus untuk milk booster jugak.

Vitalea mengelakkan risiko anemia dan tekanan darah rendah. Ini kerana ia mengandungi zat besi yg sangat penting dalam pembentukan sel darah merah. Kekurangan zat besi penyebab ibu-ibu kelihatan letih dan lesu jer. 

Sebagai tambahan, ibu-ibu boleh mencuba 

B Complex bagi mengurangkan tekanan atau stres yang dihadapi sepanjang tempoh berpantang. Stres jangan dianggap ringan yer. Jika serius boleh membawa kepada meroyan. 

Vitamin C seperti biasa bagus dalam mencantikkan kulit. Selain itu, meningkatkan tahap imun ibu-ibu bagi mengelak daripada terkena jangkitan demam, batuk dan selesema.

Kepada suami-suami yang prihatin kat luar sana, hadiahkanlah Set Berpantang Shaklee kepada isteri tersayang. Untung-untung nanti dapat baby baru kikiki. Ingin jadikan Amalan Berpantang Selepas Bersalin Anak Kedua Bagai Mimpi Indah? Jom dapatkan segera Set Berpantang Shaklee. Sila hubungi saya dengan pantas zasss pm/wassap Aida 011-37008943. Terima kasih.





Kepada mereka yang segan silu nak hubungi saya atau tak sabar-sabar nak order, anda boleh terus membuat pesanan dengan klik icon 'Esell' di bawah bagi pengguna kad direct debit atau kad kredit sahaja yer. Bagi mereka yang tidak memiliki kedua kad tersebut, jangan risau anda boleh terus hubungi saya. Jangan lupa dapatkan khidmat nasihat berterusan secara percuma eksklusif untuk pelanggan yang membuat pembelian dengan saya sahaja.

Inginkan penjimatan sehingga 20-25%?. Jom join ahli Shaklee dan duit anda dapat dijimatkan. 
Hubungi saya sekarang untuk keterangan lanjut.





Jom hubungi saya sekarang!

PM FB : Aida Doterali

ID Shaklee : 1079013
Fanpage FB : Doterali Boutique
Email : aidadoterali216@gmail
Whatsapp/sms : 011-37008943
C.O.D. : Seri Kembangan, Serdang, Cyberjaya, Putrajaya
Penghantaran ke seluruh Malaysia melalui Pos Laju/Skynet/Gdex juga boleh diaturkan

Terima Kasih


*Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit



No comments: