Monday, December 8, 2014

Kawal Angin Dalam Badan Ketika Hamil Dengan Peppermint-Ginger Plus Shaklee

Assalamualaikum semua...
Kepada mereka yang pernah melalui proses kehamilan tentu mempunyai 1001 kisah yang boleh diceritakan. Ada detik-detik manis dan indah, ada juga yang tak berapa best nak dikongsikan bersama. Kalau gabungkan semua kisah boleh jadi novel bersiri. Pada awal kehamilan, tak sah kalau tak alami 'morning sickness' kan? Mual, loya, pening, muntah-muntah, dah jadi 'makanan' bagi pembawa budak ni. 

Kalau yang part masalah angin dalam badan pulak, ada yang kembung, senak perut, sebu dan macam-macamlah. Tu yang mudah berangin satu badan, moody jer seharian. Para bapa perlu lah bersabar banyak-banyak yer dalam melayani kerenah isteri. Nak tahu tak antara kesan angin dalam badan kepada wanita hamil?


Antara kesan angin dalam badan kepada wanita hamil adalah
  • Rasa loya pada setiap masa.
  • Selalu muntah – muntah.
  • Selalu mempunyai perasaan takut pada sesuatu.
  • Jiwa menjadi terlalu sensitif sehingga selalu menangis atau merayu pada suami.
  • Rasa lenguh yang luar biasa pada pinggang.
  • Alami rasa seperti berputus asa. 
  • Hilang selera makan.
  • Rasa sejuk pada tangan, tapak tangan dan pada bahagian badan yang lain.Rasa sejuk tersebut adalah seperti tertarik – tarik.
  • Rasa seperti angin terkumpul di mana – mana tubuh badan terutama pada bahagian dada.
  • Rasa pening kepala dan sakit telinga.

Sumber dari http://muscarehouse.com/



Cikpuan ceria-tanpa-masalah-angin-dalam-badan (Sumber Google)

Cuba monitor isteri masing-masing, adakah mereka mempunyai simptom-simptom di atas? Kalau ya, berkemungkinan besar mereka sedang 'berperang' dengan masalah angin dalam badan. Sapelah rasa selesa kalau sekejap2 duk erkkkk berkkk. Yang duk mendengar pun rasa tak selesa yang duk menanggung apatah lagi, iyer ke idok? Takkan nak sabor je ler.

Oklah taip panjang-panjang kalau tak ada solution buat apa kan? Pernah dengar tak pasal Peppermint-Ginger Plus Shaklee? OOoo tak pernah yer. Baik, secara ringkasnya produk ini bagus untuk melegakan dan menenangkan perut anda dengan khasiat semula jadi pudina, halia, fennal dan anise. Eh eh ringkas sangatlah. Nak tahu lebih lanjut mengenai isi kandungan Peppermint-Ginger Plus Shaklee? Sila klik link ini Kenali 4 Kandungan Utama Dalam Peppermint-Ginger Plus Shaklee.

Produk ini bukan sahaja sesuai untuk wanita hamil yang mempunyai masalah angin dalam badan dan 'morning sickness', mereka yang ada masalah pencernaan, gastrik dan yang selalu mabuk (mabuk laut/darat) ketika berjalan jauh juga boleh consume Peppermint-Ginger Plus Shaklee. Nak beli tapi macam tak menyakinkan jerrr? Meh tengok apa kata mereka yang dah berjaya telan Peppermint-Ginger Plus Shaklee kat sini Testimoni Peppermint Ginger Plus Shaklee

Inilah dia Peppermint-Ginger Plus Shaklee. Tidak mengandungi perisa atau pewarna tiruan, pemanis atau pengawet tau.




So, pilihan berada di tangan anda, ingin terus berperang dengan angin dalam badan or just let Peppermint-Ginger Plus Shaklee do their job for you. The choice is yours. Nak Kawal Angin Dalam Badan Ketika Hamil? Dengan Peppermint-Ginger Plus Shaklee insyaAllah boleh...

Bagi mereka yang berminat untuk mencuba produk Peppermint Ginger Plus Shaklee sila hubungi saya dengan pantas zasss pm/wassap aida 011-37008943. Terima kasih 



Kepada mereka yang segan silu nak hubungi saya atau tak sabar-sabar nak order, anda boleh terus membuat pesanan dengan klik icon 'Esell' di bawah bagi pengguna kad direct debit atau kad kredit sahaja yer. Bagi mereka yang tidak memiliki kedua kad tersebut, jangan risau anda boleh terus hubungi saya. Jangan lupa dapatkan khidmat nasihat berterusan secara percuma eksklusif untuk pelanggan yang membuat pembelian dengan saya sahaja.

Inginkan penjimatan sehingga 20-25%?. Jom join ahli Shaklee dan duit anda dapat dijimatkan. 
Hubungi saya sekarang untuk keterangan lanjut.





Jom hubungi saya sekarang!

PM FB : Aida Doterali
ID Shaklee : 1079013
Fanpage FB : Doterali Boutique
Email : aidadoterali216@gmail
Whatsapp/sms : 011-37008943
C.O.D. : Seri Kembangan, Serdang, Cyberjaya, Putrajaya
Penghantaran ke seluruh Malaysia melalui Pos Laju/Skynet/Gdex juga boleh diaturkan

Terima Kasih


*Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit




No comments: