Wednesday, December 24, 2014

Basic H Shaklee Memudahkan Kerja Rumah Paling Menyampah Nak Buat

Assalamualaikum semua...

Dalam banyak-banyak kerja rumah, yang mana satukah paling menyampah nak buat?
a) lipat kain
b) buang sarang labah-labah
c) cuci bilik air

Personally, cuci bilik air antara senarai kerja rumah yang amat menyampah akak nak buat. Menyampah sebab cuci bilik air ni antara rutin yang mesti dilakukan paling tidak seminggu sekali. Penat tau penat. Tapi... nak tanak terpaksalah jugak akak menyental, memberus, mengonyoh (gonyoh=gosok dengan kuat, in case ada yang tak tau). Sibbaiklah bilik air tu kecik jer kan? Kalau besar gedabak boleh patah pinggang dibuatnya.

Menyampah punya pasal, harini saya nak berkongsi antara pengalaman pengguna Basic H Shaklee. Pengguna tersebut telah mencuba produk Basic H Shaklee dalam mencuci bilik air di kediamannya. Walaupun beliau telah menggunakan Basic H Shaklee, tak bermakna hanya tiup-tiup sembur-sembur dah bersih bilik air tu yer. Still kena menyental, memberus, mengonyoh jubin-jubin dengan gigih gitu.

Tapi kan tapi kan masa yang diperlukan untuk membersihkan bilik air tersebut ternyata lebih pantas jika dibandingkan guna sabun biasa. Kotoran-kotoran degil juga berjaya dibersihkan dengan mudah. Beliau telah menggunakan dalam beberapa titik Basic H Shaklee dan dicampurkan ke dalam baldi kecil yang berisi air. Campuran tersebut telah digunakan untuk memberus jubin-jubin tersebut. Kemudian, bolehlah dibilas dengan air paip.




Basic H Shaklee adalah produk mesra alam dek kerana sumber kandungannya yang diekstrak daripada jagung dan kelapa. Selain itu, 

Basic H Shaklee Tidak Mengandungi Bahan-Bahan Ini Mahupun Bahan Berbahaya Yang Lain

  • Tidak toksik
  • Tiada gas beracun
  • Tiada bahan kimia berbahaya
  • Tanpa pewangi
  • Lembut pada tangan anda
  • pH seimbang
  • Tanpa klorin


Kagum tak kagum tak? Selain cuci bilik air, apa lagi yer fungsi Basic H Shaklee? Klik kat sini. Anda pasti akan lebih kagum. Jadi percaya tak kalau akak kata Basic H Shaklee Memudahkan Kerja Rumah Paling Menyampah Nak Buat? Kalau masih tak percaya meh order barang sebotol dua. Dapatkan segera dengan menghubungi saya sekarang. Boleh pm fb/wassap di 011-37008943.Terima kasih.







Kepada mereka yang segan silu nak hubungi saya atau tak sabar-sabar nak order, anda boleh terus membuat pesanan dengan klik icon 'Esell' di bawah bagi pengguna kad direct debit atau kad kredit sahaja yer. Bagi mereka yang tidak memiliki kedua kad tersebut, jangan risau anda boleh terus hubungi saya. Jangan lupa dapatkan khidmat nasihat berterusan secara percuma eksklusif untuk pelanggan yang membuat pembelian dengan saya sahaja.

Inginkan penjimatan sehingga 20-25%?. Jom join ahli Shaklee dan duit anda dapat dijimatkan. 
Hubungi saya sekarang untuk keterangan lanjut.





Jom hubungi saya sekarang!

PM FB : Aida Doterali
ID Shaklee : 1079013
Fanpage FB : Doterali Boutique
Email : aidadoterali216@gmail
Whatsapp/sms : 011-37008943
C.O.D. : Seri Kembangan, Serdang, Cyberjaya, Putrajaya
Penghantaran ke seluruh Malaysia melalui Pos Laju/Skynet/Gdex juga boleh diaturkan

Terima Kasih


*Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit




No comments: