Saturday, March 14, 2015

Mengatasi Sembelit Bagi Kanak-Kanak Yang Menangis Meraung Dalam Tandas - Shaklee Effect By IReach

Assalamualaikum semua

Siapa kata golongan mak bapak jer yang ada masalah sembelit? Kanak-kanak pon termasuk tau. 'Saya ada anak 5 tak pernah dengar kanak-kanak kena sembelit.' Iye ker puan? Alhamdulilah... syukur pada Allah sebab puan tidak diuji dengan masalah yang agak kronik ni.

Cuba bayangkan wajah anak-anak yang comey, gebu, halus mulus tapi sedang menahan kesakitan akibat proses 'membuang' yang tidak lancar? Aduhh tak sanggup nak bayangkan kalau anak saya yang menangis, meraung, merintih sakit. 

Cuba tengok budak kat bawah ni. Ya Allah kesinnyer dia. Kalau anak saya macam ni, dengan saya sekali join menangis sebab kesian punya pasal. Huhuhu sabar yer nak. Kita yang tua pon rasa terganggu kalau ada masalah sembelit inikan pulak kanak-kanak yang hanya reti menangis, meraung dan dan dan tak tahu nak taip apa dah.



 Takmo poopoo huhuhu (Sumber Google)


Ada yang bagi saranan, bagi makan buah banyak-banyak, minum air kosong banyak dari biasa and the list goes on... Lepas tu kalau dah tak sembelit ohh leganya rasa hati. Seperti nampak cahaya di hujung lorong yang gelap *tetiber*

Tetapi kalau x ok jugak macam mana yer? Sebelum tu , nak share a few testimoni best dari ibu-ibu yang pernah ada pengalaman anak sembelit. Ni first hand punya info tau. Bukan second hand atau third hand. Pengalaman kawan-kawan yang anak mereka ada masalah sembelit.





Testimoni dari kawan2 WOL3 TQ


So kesimpulannya, jika anak-anak anda mempunyai masalah sembelit, bolehlah mencuba Meal Shakes atau Vita-Lea For Children. Belum cuba belum tahu kan?



Meal Shakes (Sumber Google)


Vita-Lea For Children (Sumber Google)


Sebagai selingan, kita layan video dari Cik Puan Farhana yang pernah melalui saat-saat menyedihkan ketika anaknya turut menjadi mangsa sembelit.





Anak Sembelit Teruk Sampai Kena Seluk Tangan Nak Korek from iReach HD on Vimeo.



Jom atasi  masalah sembelit anak-anak anda. Kesian diaorang duk menangis meraung dalam tandas. Ingin dapatkan produk tersebut? Sebarang pertanyaan sila pm/wassap saya, Aida di 011-37008943. Terima kasih. 



Kepada mereka yang segan silu nak hubungi saya atau tak sabar-sabar nak order, anda boleh terus membuat pesanan dengan klik icon 'Esell' di bawah bagi pengguna kad direct debit atau kad kredit sahaja yer. Bagi mereka yang tidak memiliki kedua kad tersebut, jangan risau anda boleh terus hubungi saya. Jangan lupa dapatkan khidmat nasihat berterusan secara percuma eksklusif untuk pelanggan yang membuat pembelian dengan saya sahaja.
Inginkan penjimatan sehingga 20-25%?. Jom join ahli Shaklee dan duit anda dapat dijimatkan. 
Hubungi saya sekarang untuk keterangan lanjut.




Jom hubungi saya sekarang!

PM FB : Aida Doterali

ID Shaklee : 1079013
Fanpage FB : Doterali Boutique
Email : aidadoterali216@gmail
Whatsapp/sms : 011-37008943
C.O.D. : Seri Kembangan, Serdang, Cyberjaya, Putrajaya
Penghantaran ke seluruh Malaysia melalui Pos Laju/Skynet/Gdex juga boleh diaturkan

Terima Kasih


*Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit


No comments: